nOIACANIS

Pogoji poslovanja

1. Odpoved ali prestavitev termina

  • Stranke lahko brezplačno prekličejo ali prestavijo termin do 48 ur pred načrtovanim terminom. Odpovedi oz. zahteve za spremembe termina, ki se zgodijo po tem,zaračunajo, kot da bi se termin zgodil. .
  • Odpovedi ali spremembe termina zaradi bolezni ali nepredvidenih dogodkov na strani stranke se izvedejo brez dodatnih stroškov. 
  • Odpovedi ali prestavitve termina se izvedejo preko telefonskega klica, SMS ali email sporočila. 
  • Stranke bodo o odpovedi ali spremembi termina iz moje strani obveščene minimalno 24 ur vnaprej s telefonskim klicem. V primeru nepredvidenih okoliščin bodo stranke o tem obveščene v najkrajšem možnem času s telefonskim klicem. Termini bodo prestavljeni na najzgodnejši razpoložljivi datum, ki ustreza vsem vpletenim.

2. Plačilo in veljavnost zakupljenih storitev

  • Pred izvedbo svetovanja bodo stranke prejele predračun, plačilo pa morajo opraviti z bančnim nakazilom najkasneje 3 delovne dni pred rezerviranim terminom.
  • Zakupljeni termini veljajo 3 mesece od plačila. 

3. Delovni čas in dosegljivost

  • Termini za svetovanje potekajo po dogovoru.
  • Telefonski klici so mogoči vsak dan med ponedeljkom in četrtkom med 8.00 in 16.00.
  • Stranka bo povratni odgovor na email prejela v roku 1-2 delovnih dneh. 
  • Stranka bo povratni odgovor na izpolnjen osnovni vprašalnik prejela v roku 1-2 delovnih dneh. 

4. Fotografiranje in snemanje

  • Med svetovanjem se lahko posnamejo fotografije ali videoposnetki za izboljšanje kakovosti mojih storitev in predstavitev mojega dela. Slikovno gradivo se lahko uporabi za interno usposabljanje, trženjsko gradivo, promocijo v družabnih medijih ali druge odobrene namene.
  • Pred zajemom fotografij ali videoposnetkov bo pridobljeno informirano soglasje strank, namen in možne uporabe pa bodo jasno pojasnjeni.

5. Reševanje pritožb

  • Prejete pritožbe se v enem delovnem dnevu zabeležijo v sistemu za upravljanje pritožb.
  • Stranka bo v dveh delovnih dneh prejela potrdilo o pritožbi in predvideni časovni okvir reševanja.
  • Pritožbe bodo razvrščene po pomembnosti glede na nujnost in vpliv na stranko.
  • Reševanje težav bo naslovljeno z učinkovitimi komunikacijskimi tehnikami in emapičtnim poslušanjem. 
  • Opravljene bodo temeljite preiskave, da se ugotovijo temeljni vzroki pritožb.
  • Predlagane rešitve bodo poštene, razumne in namenjene učinkovitemu reševanju težav stranke.
  • V celotnem postopku reševanja pritožb bo s strankami potekala jasna in pregledna komunikacija, pri čemer bodo zagotovljene najnovejše informacije o napredku pri reševanju težav.
  • Povratne informacije o pritožbah bodo analizirane, da se opredelijo možne izboljšave.
  • Izvajali se bodo redni pregledi za oceno učinkovitosti politike reševanja pritožb in potrebne posodobitve.

6. Razno 

  • Z oddajo prijave se zavežete k spoštovanju pravil lepega vedenja in medsebojnega spoštovanja vseh udeležencev. 
  • V primeru motenja poteka individualnega dela, ne upoštevanja napotkov ali neprimernega odnosa do svojega psa, drugih udeležencev ali mene si pridržujem pravico, da prekinem sodelovanje. V takšnem primeru nimate pravice do vračila denarja. 
  • S prijavo se za čas trajanja individualnega dela zavežete k upoštevanju podanih nasvetov v največji možni meri. Zavežete se tudi, da v tem času ne boste uporabljali pristopov ali opreme, ki temeljijo na kaznovanju, strahu, prisili, bolečini ali kakorkoli drugače negativno vplivajo na psihično in fizično dobrobit psa. Navedeno je namreč v popolnem nasprotju z mojim etičnim kodeksom delovanja in ne le onemogoča napredek psa, ampak v večini primerov vodi v poslabšanje stanja. V primeru neupoštevanja navedenega si pridržujem pravico do prekinitve sodelovanja. V takšnem primeru nimate pravice do vračila denarja. 

 

Scroll to Top