nOIACANIS
Pogoji poslovanja
1. Odpoved ali prestavitev termina
- Stranke lahko brezplačno prekličejo ali prestavijo termin do 48 ur pred načrtovanim terminom. Odpovedi oz. zahteve za spremembe termina, ki se zgodijo po tem,zaračunajo, kot da bi se termin zgodil. .
- Odpovedi ali spremembe termina zaradi bolezni ali nepredvidenih dogodkov na strani stranke se izvedejo brez dodatnih stroškov.
- Odpovedi ali prestavitve termina se izvedejo preko telefonskega klica, SMS ali email sporočila.
- Stranke bodo o odpovedi ali spremembi termina iz moje strani obveščene minimalno 24 ur vnaprej s telefonskim klicem. V primeru nepredvidenih okoliščin bodo stranke o tem obveščene v najkrajšem možnem času s telefonskim klicem. Termini bodo prestavljeni na najzgodnejši razpoložljivi datum, ki ustreza vsem vpletenim.
2. Plačilo in veljavnost zakupljenih storitev
- Pred izvedbo svetovanja bodo stranke prejele predračun, plačilo pa morajo opraviti z bančnim nakazilom najkasneje 3 delovne dni pred rezerviranim terminom.
- Zakupljeni termini veljajo 3 mesece od plačila.
3. Delovni čas in dosegljivost
- Termini za svetovanje potekajo po dogovoru.
- Telefonski klici so mogoči vsak dan med ponedeljkom in četrtkom med 8.00 in 16.00.
- Stranka bo povratni odgovor na email prejela v roku 1-2 delovnih dneh.
- Stranka bo povratni odgovor na izpolnjen osnovni vprašalnik prejela v roku 1-2 delovnih dneh.
4. Fotografiranje in snemanje
- Med svetovanjem se lahko posnamejo fotografije ali videoposnetki za izboljšanje kakovosti mojih storitev in predstavitev mojega dela. Slikovno gradivo se lahko uporabi za interno usposabljanje, trženjsko gradivo, promocijo v družabnih medijih ali druge odobrene namene.
- Pred zajemom fotografij ali videoposnetkov bo pridobljeno informirano soglasje strank, namen in možne uporabe pa bodo jasno pojasnjeni.
5. Reševanje pritožb
- Prejete pritožbe se v enem delovnem dnevu zabeležijo v sistemu za upravljanje pritožb.
- Stranka bo v dveh delovnih dneh prejela potrdilo o pritožbi in predvideni časovni okvir reševanja.
- Pritožbe bodo razvrščene po pomembnosti glede na nujnost in vpliv na stranko.
- Reševanje težav bo naslovljeno z učinkovitimi komunikacijskimi tehnikami in emapičtnim poslušanjem.
- Opravljene bodo temeljite preiskave, da se ugotovijo temeljni vzroki pritožb.
- Predlagane rešitve bodo poštene, razumne in namenjene učinkovitemu reševanju težav stranke.
- V celotnem postopku reševanja pritožb bo s strankami potekala jasna in pregledna komunikacija, pri čemer bodo zagotovljene najnovejše informacije o napredku pri reševanju težav.
- Povratne informacije o pritožbah bodo analizirane, da se opredelijo možne izboljšave.
- Izvajali se bodo redni pregledi za oceno učinkovitosti politike reševanja pritožb in potrebne posodobitve.
6. Razno
- Z oddajo prijave se zavežete k spoštovanju pravil lepega vedenja in medsebojnega spoštovanja vseh udeležencev.
- V primeru motenja poteka individualnega dela, ne upoštevanja napotkov ali neprimernega odnosa do svojega psa, drugih udeležencev ali mene si pridržujem pravico, da prekinem sodelovanje. V takšnem primeru nimate pravice do vračila denarja.
- S prijavo se za čas trajanja individualnega dela zavežete k upoštevanju podanih nasvetov v največji možni meri. Zavežete se tudi, da v tem času ne boste uporabljali pristopov ali opreme, ki temeljijo na kaznovanju, strahu, prisili, bolečini ali kakorkoli drugače negativno vplivajo na psihično in fizično dobrobit psa. Navedeno je namreč v popolnem nasprotju z mojim etičnim kodeksom delovanja in ne le onemogoča napredek psa, ampak v večini primerov vodi v poslabšanje stanja. V primeru neupoštevanja navedenega si pridržujem pravico do prekinitve sodelovanja. V takšnem primeru nimate pravice do vračila denarja.
